Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strategicke planovani znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
(Adéla Kubínová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gkj8ue// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování značky zaměstnavatele
(Darina Podlenová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nrff5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vědomé budování a percepce značky Kofola
(Martin Láník)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//egqkou// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza řízení značky Le Chaton na českém trhu
(Nikola Poláchová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57298 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Tvorba značky marketingové agentury
(Lukáš Krčil)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6h9cqq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Škoda Auto a její relevance v kategorii elektromobilů mezi příslušníky generace Z v České republice
(Michaela Kamarášová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91722 | Management / | Práce na příbuzné téma
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
(Martin Horálek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71915 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z
(Tereza Poštulková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cx5s89// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Strategické a detailní plánování reklamní kampaně společnosti MPD plus, s.r.o.
(Kateřina Fišerová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a3dzi/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie nové značky hodinek na českém trhu
(Alžběta Vláhová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49918 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma