Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Fotografie

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 11 prací)
Česká fotografie jako nástroj komunikace v kontextu historických fotografických klubů a současného webu 2.0 pohledem kompetentních aktérů
 (Tereza Fousková)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nt6rj/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Česká fotografie jako nástroj komunikace v kontextu historických fotografických klubů a současného webu 2.0 pohledem kompetentních aktérů
 (Tereza Fousková)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nt6rj/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Social CRM a nástroje Social CRM
 (JieOu Huang)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/84431 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Profilové fotografie - pokřivené zrcadlo
 (Darina Hlavicová)

2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ubh2n/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Česká fotografie jako nástroj komunikace v kontextu historických fotografických klubů a současného webu 2.0 pohledem kompetentních aktérů
 (Tereza Fousková)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nt6rj/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Způsoby komunikace politických stran na internetu: Web 2.0 nebo 1.5?
 (Radek Řičánek)

2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/th926/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací
 (Lucie Polášková)

2010, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fa3g3/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika | Práce na příbuzné téma

Marketingová komunikace prostřednictvím Webu 2.0
 (Michal Prouza)

2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xe8sg/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Vizuální memy: evoluce obrazové komunikace na internetu
 (Roman Matulík)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/giw47/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Česká fotografie jako nástroj komunikace v kontextu historických fotografických klubů a současného webu 2.0 pohledem kompetentních aktérů
 (Tereza Fousková)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nt6rj/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 11 prací)