Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advetisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Level of Formality versus Informality in Advetising for Medical Professionals
(Lenka Pacíková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nh7rv/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Muž a reklama aneb muž jako objekt marketingových komunikací
(Michaela BALARINOVÁ)2005, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z3yxu9// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komika a humor v reklame
(Adriana Hrušková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11642/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
(Adéla Řetovská)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bez4w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma