Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
očekáváníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje
(Jakub Louda)2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0ovhh4// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Výzkum zákaznické spokojenosti Reja spol. s r.o.
(Růžena Škrobánková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83939 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Dzianis Mishkavets)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8pmg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Dzianis Mishkavets)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8pmg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Dzianis Mishkavets)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8pmg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Pavla Petrová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mv66m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
(Martin Lenfeld)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kgf5m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
(Martina Hlaváčková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rp1jv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.
(Richard Skřivánek)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ibt0y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Martina Kučerová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f63lx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma