Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

customer perception

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 11 prací)
Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
 (Samuel Edozie Akaniro)

2019, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB11193 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma

Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
 (Johana Chlistovská)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/86949 | International Management / | Práce na příbuzné téma

Beyond customer perception of price discrimination: A consumer behavior analysis and its implications on aviation revenue management
 (Katharina Kusch)

2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/53227 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
 (Darina Volná)

2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/105812 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
 (Jana Nekudová)

2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z53k6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
 (Olesia Hlushchenko)

2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/xm5x1/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma

Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
 (Ivana Benešová)

2015, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//99qk1h// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
 (Michaela Prváková)

2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qbu46/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Zákaznické vnímání multikulturní marketingové kampaně
 (Petra Kledrowetzová)

2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mv305/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 11 prací)