Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ITILKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Service Desk z pohledu statistiky
(Jana Kabátková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19778 | Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické a pojistné inženýrství | Práce na příbuzné téma
Service Desk z pohledu statistiky
(Jana Kabátková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19778 | Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické a pojistné inženýrství | Práce na příbuzné téma
Návrh modelu propojení nástrojů projektového managementu a designu služeb : případová studie v univerzitní knihovně
(Zuzana Kunová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rxxxq/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Návrh řízení problem managementu podle metodiky ITIL ve vybrané organizaci
(Jaroslav Drga)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45198 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Service Desk z pohledu statistiky
(Jana Kabátková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19778 | Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické a pojistné inženýrství | Práce na příbuzné téma
Zlepšení procesu zpracování požadavků na Service Desk ve velkém podniku pomocí metod process miningu
(Darina Mencnerová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/av9ma/ | Manažerská informatika / | Práce na příbuzné téma
Implementace a řízení Service desku ve středních a velkých společnostech
(Markéta Svatošová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81127 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Gamifikační prvky v aplikaci ALVAO Service Desk
(Martin Šesták)2018, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ilrx7/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
(Patrik Labant)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48528 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Implementace CA Service Desk Manager
(Marek Janeček)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//d77o8o// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma