Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zaměstnanecký brandingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
(Hana Řádková)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vwmg9/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
První dojem, efekt pořadí a známosti v obchodním prostředí
(Jaroslav Novák)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/60317 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
(Hana Řádková)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vwmg9/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma