Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Budování značky

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Budování značky PechaKucha Night Zlin
 (Markéta Mazalová)

2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//lu14f6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Budování značky PechaKucha Night Zlin
 (Markéta Mazalová)

2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//lu14f6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky
 (Magdaléna Ševčíková)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eiyra/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Budování značky PechaKucha Night Zlin
 (Markéta Mazalová)

2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//lu14f6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
 (Sylva Mesteková)

, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id//jnr3ib// | Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálního rozvoje | Práce na příbuzné téma

Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
 (Sylva Mesteková)

, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id//d1w8kc// | Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálního rozvoje | Práce na příbuzné téma

Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky GoGEN
 (Martin ŠEĎA)

2008, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//cymeq9// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Projekt zefektivnění marketingové komunikace festivalu Koncert bez hranic
 (Jana Bartková)

2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//k9rorb// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma