Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 13 prací)
Reklama a její vliv v módním časopise v České republice
 (Abigail Lišková)

2016, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha

http://theses.cz/id//pi2pm9// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma

Reklama v časopisech pro dívky
 (Barbora KROPÁČOVÁ)

2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//uooope// | Specializace v pedagogice / ČJ SV dvouoborové | Práce na příbuzné téma

Reklama v časopisech pro dívky
 (Barbora KROPÁČOVÁ)

2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//ptixvz// | Specializace v pedagogice / ČJ SV dvouoborové | Práce na příbuzné téma

Rodina v reklamě, reklama v rodině
 (Slávka Hepnarová)

2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m8dxs/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Dítě v reklamě časopisů pro ženy. Reprezentace ideálu výchovy dětí v české a zahraniční časopisecké reklamě
 (Alena Julínková)

2006, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/stjqm/ | Mezinárodní teritoriální studia / Sociologie | Práce na příbuzné téma

Potenciál reklamy v tištěných dermatovenerologických časopisech
 (Jana Kafková)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//obxa4c// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma

Genderové reprezentace v reklamách v ženských a mužských časopisech
 (Alžběta Možíšová)

2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/upy0s/ | Humanitní studia / Sociologie | Práce na příbuzné téma

Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
 (Radim SMIČEK)

2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//2eewct// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Využití IT při analýze působení outdoorové reklamy
 (Tereza Jeníčková)

2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/15650 | Aplikovaná informatika / Kognitivní informatika | Práce na příbuzné téma

1. Teoretická část: Orientation of the Viewer in Film Space 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka min. 10 min., kamera
 (Robert Fischer)

2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//wt84m4// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Kamera | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 13 prací)