Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
oční kameraKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama a její vliv v módním časopise v České republice
(Abigail Lišková)2016, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//pi2pm9// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama v časopisech pro dívky
(Barbora KROPÁČOVÁ)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//ptixvz// | Specializace v pedagogice / ČJ SV dvouoborové | Práce na příbuzné téma
Reklama v časopisech pro dívky
(Barbora KROPÁČOVÁ)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//uooope// | Specializace v pedagogice / ČJ SV dvouoborové | Práce na příbuzné téma
Rodina v reklamě, reklama v rodině
(Slávka Hepnarová)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m8dxs/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Dítě v reklamě časopisů pro ženy. Reprezentace ideálu výchovy dětí v české a zahraniční časopisecké reklamě
(Alena Julínková)2006, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/stjqm/ | Mezinárodní teritoriální studia / Sociologie | Práce na příbuzné téma
Potenciál reklamy v tištěných dermatovenerologických časopisech
(Jana Kafková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//obxa4c// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Genderové reprezentace v reklamách v ženských a mužských časopisech
(Alžběta Možíšová)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/upy0s/ | Humanitní studia / Sociologie | Práce na příbuzné téma
Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech
(Pavel Bolcek)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xi4cxx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
(Radim SMIČEK)2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//2eewct// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití IT při analýze působení outdoorové reklamy
(Tereza Jeníčková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15650 | Aplikovaná informatika / Kognitivní informatika | Práce na příbuzné téma