Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
(Jan Ziegelbauer)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52476 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
(Kateřina Katrňáková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bbrt8z// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Postavení privátní značky obchodního řetězce
(Lucie ŠEFČÍKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//mkfgfg// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Postavení privátní značky obchodního řetězce
(Radek MIXAN)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//zg7qqr// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Postavení privátní značky obchodního řetězce
(Zdeněk BLAŽEK)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//bavq8w// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Postavení privátní značky obchodního řetězce
(Michaela KŘEMENOVÁ)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//yfsfgs// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Postavení privátní značky obchodního řetězce
(Tereza KOVANDOVÁ)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//il2nn3// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma