Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
(Kateřina Málková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ah6h10// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
(Tereza Šabatková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/spxp6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
(Martin Kulich)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f1ikq/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
(Dominika Šenková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0m5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
(Denisa Čechová)2016, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/twm20/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
(Dominika Šenková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0m5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis
(Karolína Otipková)2017, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4bpiaf// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
(Dominika Šenková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0m5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kulturní a sémiotická analýza reklamních kampaní zaměřených na nositelné technologie (wearable technologies) a chytré textilie (smart clothes)
(Kristýna Supíková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qufcv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Ideál krásy v souvislosti s problematikou poruch příjmu potravy ve vybraných sportovních činnostech
(Michaela Rozčinská)2019, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jh29f/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma