Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
types of advertismentKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
New types of media and its influence on the marketing Campaign
(Alonso Jan Hilgert Dongo Soria)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hfj44/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Advertisment – the phenomenon of communication
(Kamilla Zakirbayeva)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uoydm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Zhodnotenie využívania reklamy ako nástroja komunikačnej politiky vo vybranom peňažnom ústave
(Lenka Salvianyová)2013, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/d1tpc/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Čeština a cizí jazyky v (české) reklamě v hotelnictví
(Alina Kurbatova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13569/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Die Phraseologismen in den Werbeanzeigen
(Lucie Branná)2006, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m6qw9/ | Filologie / Německý jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma