Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
customer reviewsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
(Diana Korosteleva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/epv1y/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Online Reviews on Customer's Buying Decisions
(Edina Nagyová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/mgwke/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Sentiment analysis of customers reviews at different booking portals
(Natália Lamošová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13861/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
(Evgeniia Metlushka)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//grofg1// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Optimization of Customer Service with Respect to Profitability and Customer Satisfaction: Case study of Hilti
(Jiří Jindrák)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39564 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
(Kryštof Luňák)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/equ35/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma