Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Komunikativní kompetenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
(Barbora Šicová)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a5lei/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Diagnostikování hudebnosti podporující jazykovou gramotnost žáků 5. ročníků základní školy
(Veronika Kaláčová)2021, Diplomová práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xyrsxj// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Metody a přístup práce s amatérským hercem inspirované Hanou Frankovou a Matějem T. Růžičkou a jejich reflexe
(Adam Wicha)2015, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/h3x8y/ | Dramatická umění / Dramatická výchova | Práce na příbuzné téma
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
(Ondřej Černý)2020, Diplomová práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rcqog/ | Tělesná výchova a sport / Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy | Práce na příbuzné téma
Metody reflexe a sebereflexe učitelů na prvním stupni základních škol
(Veronika PINĎÁKOVÁ)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//ukf7o9// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Zkušenosti začínajících učitelů s reflexí a vedením výuky na Přešticku a Domažlicku.
(Ivana RADOVÁ)2022, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//shlwna// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Dítě a rozvod (rozchod) rodičů a jeho dopad v dětské literatuře pro mladší a střední školní věk
(Gabriela SEHNALÍKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Cyrilometodějská teologická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//01t942// | Pedagogika / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Význam reflexe a sebereflexe v profesní roli
(Romana Vítová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//jcekby// | Management / | Práce na příbuzné téma
Problematika reflexe v rámci osobnostní a sociální výchovy.
(Pavlína Handlířová)2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lfexv/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Rozvíjení komunikativní kompetence a jazykové gramotnosti žáků ZŠ v hodinách anglického jazyka prostřednictvím sebereflexe učitele.
(Klára NAVRÁTILOVÁ)2019, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//7biqqf// | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma