Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

opinion leaders

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Social Media Mining: Finding Opinion Leaders in Micro-blogging
 (Hung Minh Nguyen)

2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fshwg/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace (angl.) | Práce na příbuzné téma

Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR
 (Eva Macálková)

2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//z2e0g0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Identifikace názorového vůdcovství mezi studenty Fakulty sociálních studií MU
 (Barbora Halbová)

2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gr4ug/ | Mediální a komunikační studia / Sociologie | Práce na příbuzné téma

Identifikace názorového vůdcovství mezi studenty Fakulty sociálních studií MU
 (Barbora Halbová)

2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gr4ug/ | Mediální a komunikační studia / Sociologie | Práce na příbuzné téma

Novodobí názoroví vůdci a jejich vliv na spotřební chování teenagerů
 (Alžběta Budinská)

2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/70549 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Youtubeři v roli názorových vůdců
 (Olga Tlučhořová)

2019, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM5935 | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma

Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
 (Veronika Kundríková)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze

http://is.vsh.cz/th/11042/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Užívání médií v cílové skupině prvovoličů v čase předvolební kampaně do PS ČR: komparativní analýza
 (Jan Vancl)

2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/wge32/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma