Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Corporate communicationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
External and internal factors of prosperity SME
(Diana Sargozhina)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/beuwm/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
(Ruslan Matsiievskyi)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tswvs/ | Politologie / European Politics (angl.) | Práce na příbuzné téma
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
(Alfiya Syraeva)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51414 | Ekonomika a management / Ekonomika predprijatija i menedžment | Práce na příbuzné téma
Magnitude of Corporate communication with media
(Margarita Lapotko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ldxyl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Magnitude of Corporate communication with media
(Margarita Lapotko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ldxyl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Valentin Lopatko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x27jl/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
(Kristina Drahoňovská)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pg0jp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
(Miroslava Bušková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jgj0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
(Nicoll Marucciová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71718 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
A step towards aligning supply and demand? User involvement in supply of open data among ten Dutch public sector bodies
(Kristina Olausson)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ez4u5/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma