Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Kampaň, na, sociálních, sítích

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 14 prací)
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
 (Tomáš Knopp)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//dw0xac// | Systémové inženýrství / | Práce na příbuzné téma

Vliv influencerů na podnikání a jejich využití pro marketingovou kampaň na sociálních sítích
 (Annie Petrová)

2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//x9dakx// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma

Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy
 (Lucie Zlámalová)

2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//q5lppd// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
 (Kateryna Ipatova)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/m1ngh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding
 (Nikola MALÁ)

2019, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//bhuqiu// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
 (Jan Singer)

2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/db9sq/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
 (Josef Andres)

2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//q1snof// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Využití sociálních médií pro osobní branding
 (Anna Sviridova)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/n7snv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu
 (Matyáš Batěk)

2021, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id//e6w0ei// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Využití online personal brandingu při hledání zaměstnání
 (Anna Pangrácová)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/savbc/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 14 prací)