Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace vybrané společnosti
(Duc Le Anh)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82076 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Jan Fidler)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pspwa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
MARKETINGOVÝ MIX FIRMY S AKCENTEM NA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
(Andrea PLICHTOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//sy4wxq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifika marketingové komunikace v České republice
(Věra SUCHÁ)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//n25js4// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Jan Fidler)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pspwa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Jan Fidler)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pspwa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Štěpánka Čačíková Kodlová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qegdx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Jan Fidler)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pspwa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
(Anna Nuralova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fgyhn/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
(Anna Klimenko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aw1ap/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma