Theses 

Práce na stejné téma

česky | in English

Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

značka

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)
Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně
 (Emmanuel Selase ASAMOAH)

2012, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id/ukkgp9/ | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

Faktory ovlivňující nákupní chování českého spotřebitele na trhu rychlého občerstvení
 (Tereza Tříšková)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu

http://theses.cz/id/fhvfgv/ | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma

Reklamní působení a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12 -15 let ve vztahu ke sladkostem a rychlému občerstvení.
 (Arnošt Zeman)

2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/aot1j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně
 (Emmanuel Selase ASAMOAH)

2012, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id/ukkgp9/ | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile
 (Josef Paroulek)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ypb77/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
 (Lenka Vlčková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/d422f/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
 (Jitka Kratochvilová)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/sqlgv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
 (Eva Hájková)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou
 (Lucie TRAXLOVÁ)

2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id/pbxjbf/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
 (Štěpánka Čačíková Kodlová)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/qegdx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)

Nahoru | Aktuální datum a čas: 23. 3. 2019 23:59, 12. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz