Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AtributKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový význam body image
(David Hejtmánek)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41495 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Effects of Doppelgänger Campaigns on Consumer’s Image and Attitudes
(Adam Blecha)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92357 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingový význam body image: Komparace vnímání body image v americkém a čínském kulturním prostředí na vybraném segmentu
(Dagmar Skokanová)2007, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/27910 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vnímanie Body Image českými spotrebiteľmi a jeho vplyv na kúpne správanie v oblasti kozmetiky
(Simona Kováčová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82044 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
(Sára Staňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//rf3ihn// | Management / | Práce na příbuzné téma