Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Online reklamní kampaň značky Colvia
(Kowolowská Kowolowská)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/iwc3z/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
(Jakub Fryč)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ai6ks/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt
(David Čermák)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/onsh8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
(Eliška Krulišová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49622 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Návrh efektivního komunikačního mixu na základě reklamní kampaně
(Jindřich Skrip)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ai0ya/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediální reklamní kampaň produktu
(Kateřina Cmuntová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w6zc6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
(Iva Šlemendová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uv950/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
(David Kub)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gtylo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
(Alexandr Vostrý)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z8v74l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
(Inha Martynenka)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jkoza/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma