Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AdvertisementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Advertisement – the phenomenon of communication
(Nikita Polivtsev)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ld11i/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Advertisement – the phenomenon of communication
(Yana Buriakova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eh656/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Advertisement - the phenomen of communication
(Alexander Okonkwo)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nzvja/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Advertisement - new phenomenon of communication
(Elena Stupnikova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uejeq/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
(Gabriela Kratochvílová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dc9ov/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of new media in a modern marketing communication
(Anne-Charlotte Andrieux)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fbe0o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
(Elina Andriasova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sj54o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
(Klára Smejkal)2024, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/btntk/ | Mediální a žurnalistická studia / | Práce na příbuzné téma
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
(Vojtěch Dvořák)2024, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d5c1i/ | Mediální a žurnalistická studia / | Práce na příbuzné téma
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
(Sarath Thulaseedharan Mallika)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/d2szx/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma