Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

audiovisual commercial

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Přístup mistra zvuku k normalizaci AV reklamy pro televizní a podcastové platformy
 (Tomáš Pakr)

2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//w06omx// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba | Práce na příbuzné téma

Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket
 (Peter Mikušinec)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//0mscwy// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Střihová skladba | Práce na příbuzné téma

Kto, ako a prečo vôbec produkuje na Slovensku dokument pre kiná? Situačná analýza poľa nezávislého slovenského dokumentárneho filmu v kontexte financovania Audiovizuálnym fondom
 (Miroslav Vlček)

2020, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zojai/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté) / Teorie a dějiny divadla, filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma

1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách
 (Anna Jelínková)

2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//xyqnkn// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma

1.Teoretická práce: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu). 2.Praktická práce: Soubor audiovizuálních reklam.
 (Petr BABINEC)

2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//zduq4y// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Režie a scenáristika | Práce na příbuzné téma

Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
 (Matěj Řičánek)

2016, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xa5r9/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
 (David Srp)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/qvnp6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Persuasive Strategies in Iphone Advertisement
 (Jana Kadavá)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zc99j/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma