Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ITILKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nasazení agilních a štíhlých principů v oblasti řešení ITIL Service Desk
(Zdeněk FUCHS)2016, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//g2ijgy// | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma
Nasazení agilních a štíhlých principů v oblasti řešení ITIL Service Desk
(Zdeněk FUCHS)2016, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//g2ijgy// | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma
Aplikační programové rozhraní pro ITIL Service Desk systémy
(Pavel Širůček)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//c64f10// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Are the principles of ITIL service desk applicable to the environment of SME?
(Yauheni Semianenka)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38544 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Implementace ITIL procesů do středně velké firmy
(Martin Lolek)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72688 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Certifikácia nástroja Service Desk
(Miroslav Bereš)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72507 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Service desk a jeho důležité aspekty v procesu transformace podniku
(Jakub Heráň)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72374 | Aplikovaná informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma