Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nová médiaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola.
(Renata Mahdalová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24865 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
(Markéta Kristlová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14349 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vybraného produktu
(Jakub Lesniak)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/suz7s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
(Kateřina Winterová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2egg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
(Markéta Kristlová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14349 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
(Monika Maříková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/env71/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Moderní formy marketingové komunikace
(Petr Hlavatý)2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tv1y6/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
(Lucie Bindzarová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52479 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
(Markéta Kristlová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14349 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Moderní formy marketingové komunikace
(Jakub Hrabák)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rztd4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma