Theses 

Práce na stejné téma

česky | in English

Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Sdílené čtení

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Model pedagogické praxe studentů v Mateřské škole Olomouc, Blanická 16 v kontextu se sociálním učením dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
 (Dana Březovská)

2010, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Palackého

http://theses.cz/id/aa88ou/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
 (Vladimíra Vokráčková)

2017, Bakalářská práce, AKCENT College

http://is.akcentcollege.cz/th/4587/ac_b/ | Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk | Práce na příbuzné téma

Kladení otázek jako efektivní strategie ke zlepšení čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
 (Alexandra Juhosová)

2012, Diplomová práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

http://theses.cz/id/t78269/ | Učitelství pro základní školy / občanská nauka-anglický jazyk | Práce na příbuzné téma

Učební strategie u žáků s SPU se zaměřením na výuku čtení a psaní.
 (Romana VESELÁ)

2011, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id/gftl12/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma

Metody a strategie kritického myšlení ve výuce mateřského jazyka na 1. st. ZŠ
 (Veronika Čížová)

2009, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/yls8q/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma

Hodnocení rozdílnosti strategií čtení stimulů na základě analýzy eye-tracking dat
 (Veronika PAVELKOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id/pqmh9r/ | Geografie / Geoinformatika a geografie | Práce na příbuzné téma

Vliv čtenářské dílny na rozvíjení čtení s porozuměním u dětí v logopedické třídě ZŠ.
 (Olga Ondrušová)

2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ahnza/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma


Nahoru | Aktuální datum a čas: 17. 6. 2019 17:34, 25. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz