Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
statutární město ZlínKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace statutárního města Zlína
(Kateřina Růžičková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/mjyrd/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace statutárního města Kladna
(Jindřich Pecinovský)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fk0on/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace města Pardubice
(Hana Smetáková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k8gs6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt marketingové komunikace rozvoje cykloturistiky na území statutárního města Zlín a v jeho okolí
(Adam Závada)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//m5q03v// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany
(Michaela Pavelková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wi0yb2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace Městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky
(Lucie Zapletalová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//64mqab// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno
(Pavel Havlík)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//da4vd8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
(Miloš DOSTÁL)2020, Diplomová práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//yqpp5j// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Politický marketing na komunální úrovni: Komparace ČSSD a hnutí M.O.R.
(Martina Lhotská)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/evgbw/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína
(Nikola HOFMANOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t5s2tq// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma