Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
BlogKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vnímání blogů v online prostředí
(Iveta Tománková)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//05bpmp// | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Fenomén blogování v ČR na příkladu založení a rozvoje zájmového blogu
(Anna Horáková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48719 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Rozbor využití Google Analytics v Hotelu Botanique
(Štěpán Konečný)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88305 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu
(Hana HOUŠŤOVÁ)2010, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//evxnec// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Efektivita online marketingu malé firmy
(Mikuláš Hrubý)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ncqxf/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
(Kateryna Malyk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cw3vk/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Použitie Google aplikácií a nástrojov v podniku
(Dávid Fiala)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52769 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Firemní blog jako marketingový nástroj
(Petra Lustigová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n79u7/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino
(Lucie Podolová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3dk23k// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Blog jako nástroj self-promotion v sektoru B2B
(Ondřej Vrtěl)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//e7nxcv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma