Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Budování značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
(Mohamed Amine Najid)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77517 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market
(Kateřina Martínková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69778 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
(Mattia Marmo)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69137 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Analýza nation brandingu Slovinska
(Daniela Dvořáková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72502 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující proces budování značky
(David Cvrkal)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k4c6n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
(Ellina Filimontseva)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qbxfj/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Evaluation of impact of government program for final car market on car dealers
(Hans-Günther Barth)2015, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//etiozx// | Economics and Management / Business management and economics | Práce na příbuzné téma
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
(Kristýna Kepková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ucqsz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
(Martin Rosa)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p0cgo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma