Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
digital marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
(Rumeysa Kahraman)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ussy4b// | Informatics / | Práce na příbuzné téma
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online: Insights from Indian companies and market
(Jay Pankajbhai Goti)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//rqooot// | Informatics / | Práce na příbuzné téma
Evaluation of Digital Marketing Communication
(Rushik Rameshkumar Patel)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//92hkt6// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
(Petra Macháčová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77913 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
(Elena Chadžieva)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z6a19d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
(Pavla Kocmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
(Radim Zacios)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//959x8a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
(Radek Menšík)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ohlo9a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Fenomén Streisand effect - implikace pro marketing management
(Eva Dytrychová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/47324 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
(Rumeysa Kahraman)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ussy4b// | Informatics / | Práce na příbuzné téma