Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

digital marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
 (Rumeysa Kahraman)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//ussy4b// | Informatics / | Práce na příbuzné téma

Digital marketing and ways of increasing brand awareness online: Insights from Indian companies and market
 (Jay Pankajbhai Goti)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//rqooot// | Informatics / | Práce na příbuzné téma

Evaluation of Digital Marketing Communication
 (Rushik Rameshkumar Patel)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//92hkt6// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
 (Petra Macháčová)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/77913 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
 (Elena Chadžieva)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//z6a19d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
 (Pavla Kocmanová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
 (Radim Zacios)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//959x8a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
 (Radek Menšík)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//ohlo9a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Fenomén Streisand effect - implikace pro marketing management
 (Eva Dytrychová)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/47324 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
 (Rumeysa Kahraman)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//ussy4b// | Informatics / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)