Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Konzervativní strana

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 17 prací)
Analýza volební kampaně britských Liberálních demokratů pro volby do dolní komory parlamentu v roce 2010
 (Kateřina Strzelcová)

2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/i7hsa/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma

Nízkorozpočtová volební kampaň – případová studie předvolební kampaně Strany zelených pro krajské volby 2012 v Jihomoravském kraji
 (Tereza Hašková)

2013, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cl6o7/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma

Typologie úspěšných volebních obvodů Konzervativní strany v britských volbách 2010
 (Anna Pinkasová)

2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/n5bm8/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Úspěch Strany za nezávislost Spojeného království a významnost témat Evropské unie a imigrace ve Velké Británii
 (Adéla Hájková)

2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/u0aic/ | Mediální a komunikační studia / Evropská studia | Práce na příbuzné téma

ANO 2011: Liberální strana?
 (Jan Řežábek)

2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/oawrj/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Politický marketing v mezinárodních vztazích
 (Zuzana Viglaská)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/j6xm9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
 (Lucie Zdrhová)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/j8thc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
 (Harriet Enyonam Kwawukume)

2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//bvt2tx// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 17 prací)