Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

erkki huhtamo

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Kulturní a sémiotická analýza reklamních kampaní zaměřených na nositelné technologie (wearable technologies) a chytré textilie (smart clothes)
 (Kristýna Supíková)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qufcv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Technologie motion capture a její využití v umění a populární kultuře
 (Helena Strachoňová)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z7quq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma