Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Kulturní důmKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komplexní marketingová strategie obce
(Pavel Štěpán)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11195 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Charakteristika a marketingová strategie MAS Společná Cidlina
(Pavel Vejvoda)2023, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM7590 | Informační management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace
(Kateřina Pokorná)2020, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w0hmlr// | Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro malý podnikatelský subjekt
(Zdeněk Pěčonka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//bz0q2j// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Fenomén kulturních domů na Hodonínsku (se zaměřením na obec Čejkovice)
(Marie Novotná)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v66el/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma