Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

čínština

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 12 prací)
Čínština: Vybrané překladatelské problémy
 (Adam RŮŽEK)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//vbmbtz// | Filologie / Anglická filologie - Čínská filologie | Práce na příbuzné téma

Čínština: Vybrané překladatelské problémy
 (Adam RŮŽEK)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//vbmbtz// | Filologie / Anglická filologie - Čínská filologie | Práce na příbuzné téma

Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
 (Daniel Seman)

2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//s5mzyb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
 (Tamara Saakova)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma

Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
 (Ester Ledecká)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky
 (Magdaléna Ševčíková)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eiyra/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky
 (Natália Jankechová)

2017, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//9q33ik// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
 (Monika Bátorová)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma

Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
 (Tereza Málková)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/90083 | Management / | Práce na příbuzné téma

Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
 (Zuzana Barysz)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 12 prací)