Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vnímání značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
(Nadja Montereale)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86984 | Management / | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
(Valérie Skuplíková)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149665 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
(Lucie Waliszewská)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143611 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
(Hana Márová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81618 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
(Valérie Skuplíková)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149665 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
(Adéla ONDRÁŠOVÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//6yzpqe// | Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky
(Michaela Lukášová)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143484 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
(Markéta Myšková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77414 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
(Kateřina Klátilová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ca4gxe// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky dekorativní kosmetiky
(Monika Šubínová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73984 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma