Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kvalitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
(Mojmír Nejezchleb)2014, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/surwy/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
(Jiří Mařík)2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76997 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.
(David Sedláček)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49369 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
(Ondřej Novotný)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//nkzild// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
(Lukáš Kondler)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/o6h84/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Kryštof Kolomazník)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p49em/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Maroš Broškovič)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eahoq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
(Petr Neuman)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81588 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
(Jana Ilavská)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wtp48/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Management kvality služeb
(Barbora Mazáčová)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rr4ew/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma