Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
czech television strategyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategie České televize v oblasti výroby českých hraných distribučních filmů v letech 1992-2002
(Pavel Krumpár)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mlg06/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
(Michal Trusina)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wjmug/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize
(Karolína Šimonová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78441 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
(Pavel Krumpár)2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mp0dd/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma