Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

strategie ceske televize

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 19 prací)
Strategie České televize v oblasti výroby českých hraných distribučních filmů v letech 1992-2002
 (Pavel Krumpár)

2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mlg06/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma

Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
 (Michal Trusina)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/wjmug/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma

Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize
 (Karolína Šimonová)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78441 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma

Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
 (Adéla Válková)

2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rfurl/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize
 (Martina Jelínková)

2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//qxvx89// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

HR marketing České televize na sociálních sítích
 (Thu Lan Duongová)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/79582 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Bulvarizační strategie ve vybraných hlavních zpravodajských relacích: komparativní obsahová analýza Televizních novin, Zpráv televize Prima a Událostí
 (Eliška Kubíková)

2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/iy8yj/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
 (Pavel Krumpár)

2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mp0dd/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma

Komunikační strategie veřejnoprávní České televize
 (Martin RUSEK)

2005, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//uaeqy0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Komparace odměňování podle genderu a jeho zastoupení v seriálové tvorbě České televize
 (Agáta Kolářová)

2023, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/18496 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 19 prací)