Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strategie ceske televizeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategie České televize v oblasti výroby českých hraných distribučních filmů v letech 1992-2002
(Pavel Krumpár)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mlg06/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
(Michal Trusina)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wjmug/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize
(Karolína Šimonová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78441 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
(Adéla Válková)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rfurl/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize
(Martina Jelínková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qxvx89// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
HR marketing České televize na sociálních sítích
(Thu Lan Duongová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79582 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Bulvarizační strategie ve vybraných hlavních zpravodajských relacích: komparativní obsahová analýza Televizních novin, Zpráv televize Prima a Událostí
(Eliška Kubíková)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iy8yj/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
(Pavel Krumpár)2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mp0dd/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie veřejnoprávní České televize
(Martin RUSEK)2005, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uaeqy0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komparace odměňování podle genderu a jeho zastoupení v seriálové tvorbě České televize
(Agáta Kolářová)2023, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/18496 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma