Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
digitalni komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
(Adriana Salačová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nh2me/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
(Michaela Lukešová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w5g7r/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
(Monika Hegarová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ozrco/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
(Vendula Kalenská)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qfx5p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
(Pavlina Šturmová)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/mbgtl/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
(Klára Švábová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nodeg/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
(Klára Nosková)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r3mb7/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
(Barbora Kučerová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/srjic/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
(Kateřina Fantová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/d43kt/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Proměna komunikace knihoven se čtenáři pod vlivem rozvoje digitálních médií
(Kateřina Brychtová)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/imvu1/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma