Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Branding, kultúrnych, inštitúcií

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 13 prací)
Dom umenia mesta Brna. Prípadová štúdia k brandingu kultúrnych inštitúcií.
 (Lucia Alcnauerová)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/c6dbt/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Zpřístupnění Arnoldovy vily v rámci festivalu Open House Brno 2020
 (Adam Lyčka)

2020, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/sso8c/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma

Dom umenia mesta Brna. Prípadová štúdia k brandingu kultúrnych inštitúcií.
 (Lucia Alcnauerová)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/c6dbt/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
 (Aneta Bahelková)

2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ulh6z/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Event marketing vybranej turistickej destinácie mesta Brno- Vila
 (Michal Hollý)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.

http://theses.cz/id/bujbfd/ | / | Práce na příbuzné téma

Marketing a kulturní management Muzea města Brna
 (Dana Horníčková)

2009, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/iz7jf/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma

Urban branding jako nástroj udržitelného rozvoje měst – případová studie města Brna
 (Barbora Janoušková)

2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/io016/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma

Dom umenia mesta Brna. Prípadová štúdia k brandingu kultúrnych inštitúcií.
 (Lucia Alcnauerová)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/c6dbt/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Marketing kavárny vstupující na trh v Brně
 (Sabina Krejčí)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/ne5li/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Business strategy for establishing and development of the new brand
 (Kateřina Janečková)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/givi1/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 13 prací)