Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Digitální ekonomikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digitální plán online tržiště pro sběratele
(Jan Maňák)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//eln7jo// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
(Ariyo Simeon Adebayo)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ubps5/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Digital Marketing Application to Enhance Tourism Market Access for Traditional Craft Villages in Selected Place
(Xuan Thanh Nguyen)2019, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2fj24d// | Economics and Management / Business Administration | Práce na příbuzné téma
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
(Natálie Pechová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d8ww8/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Komparativní testování použitelnosti e-shopu Parfums.cz s konkurenčními e-shopy
(Helena Schmiedová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ckqa8s// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
FMCG v e-commerce v České republice
(Libor Jordán)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//p18wdl// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analysis of Personalised Content in E-Commerce
(Michal Dědek)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/106005 | Systémové inženýrství a informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma
Specifika marketingové komunikace typu B2B a B2C
(Zdeněk Medřický)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vytdo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Slabiny a silné stránky on-line rozhodčího řízení se zaměřením na B2B transakce
(Pavel Loutocký)2012, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aj3sm/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma