Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
(Elizaveta Morozova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tthe8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
(Leonor de Almeida Santos Sobreira)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73159 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh
(Sharhan Shameem Deeab)2025, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q0c3k/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The Global Consumer Ethnocentrism
(Sofiko Momtselidze)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kd452/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
(Veronika Shipilova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zicd3/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Reklama na pivo a vliv na společnost
(Jitka Hergetová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9114/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Reklama na trhu piva v České republice
(Ladislav Hladný)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//abis7r// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jindřich BENKO)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u2gavw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jana ZEMÁNKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2b27wr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama jako prostředek pro podporu prodeje piva v minipivovaru Třebonice
(Tereza Sotonová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5659/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma