Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Hudební festivalKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivita nástrojů mediální propagace českých hudebních festivalů
(Kristýna Šuráňová)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nrm6o/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Příprava mediální propagace propojující ekologii a cestování
(Jindřich Buk)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81985 | Aplikovaná informatika / Znalostní a webové technologie | Práce na příbuzné téma
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
(Anna Zelíková)2024, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/glqoj/ | Divadelní produkce a jevištní technologie / Divadelní produkce | Práce na příbuzné téma
Mediální propagace kulturní události na příkladu festivalu Jeden Svět 2013
(Viktorija Bessenyey)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42560 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě
(Barbora Panglová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k2t4h/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on corporate communication
(Katsiaryna Asipenka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gdlxh/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the corporate communication
(Mariam Pilpani)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1tgi/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Magnitude of Corporate Communication with Media
(Sofya Puzhaykina)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/axs3e/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Effective use of sales promotion tools in retail
(Ľudmila VAŠKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ru7oob// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita nástrojů mediální propagace českých hudebních festivalů
(Kristýna Šuráňová)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nrm6o/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma