Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rebranding, strategie, telekomunikace, integrace, mobilní, služby, fixní, komunikace, prodej, marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Telekomunikační služby nabízené mobilními operátory pro nefiremní klientelu
(Michaela Šmídová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola logistiky o.p.s.
• http://theses.cz/id//dstdjr// | Logistika / Logistika služeb (LOG) | Práce na příbuzné téma
Perspektivní služby v oblasti mobilních komunikací
(Tomáš Plavec)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23202 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Návrh strategie komunikace pro salon UP Beauty Studio a příprava podkladů pro rebranding
(Kateryna Pasiukova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86523 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Firemní rebranding s důrazem na interní komunikaci
(Nikola Barchánková)2021, Diplomová práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//qczmpy// | Management / Management lidských zdrojů | Práce na příbuzné téma
Rebranding hokejového klubu
(David Jahoda)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//py8c6s// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise
(Valeriia Stakhovska)2019, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5zvadh// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy of the Volkswagen´s "Das Welt Auto" Program
(Polina Pavlishyna)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46761 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Digital marketing strategy for generating sales leads – case study of Hilti
(Petr Báša)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73949 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
(Lev Alimpiyev)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k5ug0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
On-line sales v automotive
(Dominik Švarc)2022, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//h5fjw6// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma