Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
call center operatorKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
(Petra Potůčková)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d6frn/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Volba povolání u zaměstnanců starších padesáti let na pozici operátora call centra
(Kateřina Kopecká)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zo7at/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma
Vliv motivace na fluktuaci operátorů call centra
(Martina Odrazilová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sp7sg/ | Pedagogika / Andragogika | Práce na příbuzné téma
Designování adaptačního procesu operátorů call centra
(Valér DZVONIK)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//tl9ovx// | Andragogika / | Práce na příbuzné téma
Vzdělávání operátorů v call centru zaměstnavatele na chráněném trhu práce
(Vendula SUKUPOVÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//69dhqp// | Pedagogika / Andragogika v profilaci na personální management | Práce na příbuzné téma
Vzdělávání operátorů v call centru zaměstnavatele na chráněném trhu práce
(Vendula SUKUPOVÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//n39d11// | Pedagogika / Andragogika v profilaci na personální management | Práce na příbuzné téma
Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost
(Adéla Ráčková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85368 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma
Supervizní podpora operátorů call centra
(Barbora Ulmanová)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iz7id/ | Pedagogika / Andragogika | Práce na příbuzné téma
Koučink z pohledu operátorů call centra
(Iveta Hrnčářová)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/scb58/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
(Lukáš Cejpek)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//pvck8e// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma