Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
operator call centraKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
(Petra Potůčková)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d6frn/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Volba povolání u zaměstnanců starších padesáti let na pozici operátora call centra
(Kateřina Kopecká)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zo7at/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma
Designování adaptačního procesu operátorů call centra
(Valér DZVONIK)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//tl9ovx// | Andragogika / | Práce na příbuzné téma
Koučink z pohledu operátorů call centra
(Iveta Hrnčářová)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/scb58/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma
Vliv motivace na fluktuaci operátorů call centra
(Martina Odrazilová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sp7sg/ | Pedagogika / Andragogika | Práce na příbuzné téma
Supervizní podpora operátorů call centra
(Barbora Ulmanová)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iz7id/ | Pedagogika / Andragogika | Práce na příbuzné téma
Softwarová podpora práce operátorů Call Centra
(Matěj Šedivý)2013, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/mabjg/ | Ekonomika a management / Informační technologie a management | Práce na příbuzné téma
Motivační systém call centra zaměřený na zvýšení produktivity
(Renata Brixí)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/slok8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstnanců call centra
(Denisa Ficencová)2019, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/gsnqei/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma
Vedení zaměstnanců call centra vybrané společnosti
(Nikola Marešová)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4ain1f// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma