Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
prípadová štúdiaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digital communication strategy
(Jannatul Naim Nipa)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/juhrw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
(Jiří Kadleček)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85371 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
(Jan Singer)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/db9sq/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Communication Strategy of Nike in the Footwear Segment
(Julien Dome)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79358 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
(Šárka Issa)2021, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//8j00v2// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení
(Veronika Gabrielová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89175 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
(Sandra Doglia)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92324 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Problematika medializácie nezávislých mediálnych projektov pri ich vstupe na trh
(Martin Beťko)2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s6auv/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Problematika medializácie nezávislých mediálnych projektov pri ich vstupe na trh
(Martin Beťko)2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s6auv/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Problematika medializácie nezávislých mediálnych projektov pri ich vstupe na trh
(Martin Beťko)2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s6auv/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma