Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

advertising

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
 (Natálie Hofmanová)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/83824 | International Management / | Práce na příbuzné téma

1. Teoretická část: Vizuální inženýrství 2. Praktická část: a) autorská publikace: Color, Spatial Perception and Black Holes b) výstavní soubor: Color, Spatial Perception and Black Holes
 (Daniel Macek)

2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//cps3o9// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma

Do clothes make the woman? The influence of clothing on voters’ perception of female politicians.
 (Gea Alessi)

2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/swkk7/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma

Perception of online and offline sexual harassment among Chinese youth
 (Viktória Ľuptáková)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/p59ak/ | Mezinárodní teritoriální studia / Kulturní studia Číny | Práce na příbuzné téma