Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Generácia YKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
(Gyuzal Kuspakova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81715 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
(Kateřina Šenková)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3y3ixx// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Komplexný nákupný rozhodovací proces na trhu počítačových hier
(Kamila Marková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54788 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupného rozhodovacieho procesu na trhu dekoratívnej kozmetiky
(Tatiana Poláková)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141985 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Generation Y's perception towards purchasing "Made in China" specified segments: Implication for Apparel Industry
(Natália Sečányová)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//2sh7nc// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
(Gabriela Nemcová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/af5fl/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního chování Generace Y
(Andrea Slížová)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107174 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
(Kristýna Schwarzová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zlvq0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Predictors of purchase intention among Georgian millennials
(Luara Khaburdzaniya)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83803 | Management / | Práce na příbuzné téma
A Research of Millennials And Pro-Sustainable Tourism Behaviors: A Perspective Of Value-Belief-Norm (VBN) Theory
(Mohamed Sokkar)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6y23m0// | Business Administration and Entrepreneurship / | Práce na příbuzné téma